CTR verhogen website? Dan ben je hier aan het juiste adres. CTR is een cruciale factor voor Google, en CTR verhogen geeft een broodnodige boost aan elke website. Wij zijn één van de enige in Vlaanderen en Nederland waar website-eigenaren en marketeers gericht websiteverkeer kunnen kopen om hun SEO ranking te verbeteren. Wij werken samen met een internationaal team van klikkers om op uw zoekwoorden te zoeken en uw website te bezoeken, waardoor echt organisch zoekverkeer ontstaat en uw SERP click-through rate (CTR) wordt verhoogd.
Het gedrag van de klikkers kan je volgen in Google Analytics en Google Search Console. Gebruikers zoeken naar uw zoekwoord op Google, zoals elke natuurlijke zoeker zou doen. Dan scrollen ze naar beneden en navigeren door de pagina’s met zoekresultaten totdat ze uw site vinden. Ze zullen op uw URL klikken om uw site te bezoeken. Eenmaal op uw site zullen ze op en neer scrollen en ongeveer 60 seconden op de pagina blijven. Als u wilt, kunt u een tweede interne pagina opgeven die zij op uw site moeten bezoeken. Ze zullen nooit op de terugknop klikken. Als ze klaar zijn, verlaten ze het tabblad, zonder terug te keren naar Google.
CTR verhogen website betekend stijgen in Google
Koop websiteverkeer van echte menselijke klikkers in uw land. We crowdsourcen echte mensen (geen bots toegestaan!) om op uw Google-zoekwoorden te zoeken en op uw vermeldingen te klikken. Dit verhoogt uw organische click-through rate (CTR) en verbetert uw SEO rankings.
Wij zorgen voor echte menselijke bezoekers op uw website. We gebruiken een aantal eigen methoden om ervoor te zorgen dat al onze klikkers echte mensen zijn met echte, hoogwaardige IP-adressen – robots, VPN’s of proxies zijn nooit toegestaan. Veel mensen zoeken naar bots voor organisch verkeer of Google-zoekbots, maar dit werkt niet alleen niet, het kan ook averechts werken en schade veroorzaken. Het systeem achter CTR verhogen is geen bot, maar een crowdsourced pool van echte menselijke klikkers die wij maandelijks betalen.
Waarom websiteverkeer kopen?
CTR verhogen gebruikt echte mensen om te zoeken naar uw zoekwoorden in Google en vervolgens te klikken op uw vermeldingen, waardoor echt organisch verkeer naar uw website komt. Dit verhoogt de click-through rate (CTR) voor uw zoekmachine resultaten pagina (SERP) vermelding, wat een zeer positief SEO ranking signaal kan zijn.
Helaas zijn er geen garanties in SEO, tenzij je toevallig Google bezit. Er zijn ontelbare factoren die de ranking in zoekmachines kunnen beïnvloeden. En, realistisch gezien, moeten de meeste sites hun inspanningen richten op traditionele SEO voordat ze zelfs maar denken aan het gebruik van niet-traditionele technieken zoals SerpClix.
Toch is er veel bewijs dat CTR-manipulatie effectief kan zijn.
Hoewel backlinks en content de dominante factor blijven bij SEO, lijkt Google zich de laatste jaren meer te richten op feedbacksignalen van gebruikers, zoals betrokkenheid, retentie en bounce rates.
Wij denken dat Google zal blijven afstappen van externe signalen zoals backlinks en meer zal verschuiven naar gebruikerservaringssignalen. Dit lijkt al gedaan te zijn met YouTube: video’s werden vroeger gerangschikt op basis van duimen omhoog, aantal views en commentaren. Nu draait alles om gebruikerservaring. Als iemand de video onmiddellijk verlaat, wordt hij lager gerangschikt. Als ze de video volledig bekijken, wordt hij hoger gerangschikt. Wij geloven dat dezelfde factoren worden toegepast in de SERP’s (search engine results pages).
Alle SEO inspanningen kunnen een element van risico inhouden. Sommige technieken zijn zeker riskanter dan andere. SerpClix heeft echte menselijke klikkers in dienst, dus we denken dat het gebruik van onze dienst om SEO verkeer te kopen veel minder riskant is dan het gebruik van geautomatiseerde of robotische klikmethodes. Maar, zoals alle SEO strategieën, is er een element van risico omdat Google’s algoritme onbekend is en op elk moment kan veranderen. Dat gezegd hebbende, is het onwaarschijnlijk dat het gebruik van CTR verhogen website zou leiden tot enige vorm van penalty, anders zou het gemakkelijk zijn om websites van concurrenten te bestraffen.
Beïnvloedt CTR de ranking?
Een paar jaar geleden voerde Rand Fishkin van Moz een CTR-case study uit die zijn site in minder dan 3 uur van #7 naar #1 bracht door kliks naar zijn Google Search Engine Results Pages (SERP’s) te sturen.
Dit waren echte mensen, die echte kliks maakten. Dit was het eerste bewijs dat click-through rate (CTR) een factor was die de SERP’s sterk kon beïnvloeden.
Wat zegt Google over CTR?
Google zelf heeft het belang van CTR meermaals aangegeven.
“[…] het gebruik van klik- en bezoekgegevens om resultaten te rangschikken is een zeer redelijke en logische zaak, en het negeren van de gegevens zou dom zijn geweest. […] Het is vrij duidelijk dat elke redelijke zoekmachine klikgegevens over haar eigen resultaten zou gebruiken om terug te koppelen naar de ranking om de kwaliteit van de zoekresultaten te verbeteren. Onregelmatig aangeklikte resultaten zouden naar beneden moeten zakken omdat ze minder relevant zijn, en regelmatig aangeklikte resultaten zouden naar boven moeten komen.”
“Daarnaast zijn klikgegevens (de websitelinks waarop een gebruiker daadwerkelijk klikt) belangrijk om de kwaliteit van de pagina met zoekresultaten te beoordelen. Zoals Google’s voormalige chef van zoekkwaliteit Udi Manber getuigde:
De ranking zelf wordt beïnvloed door de klikgegevens. Als we ontdekken dat voor een bepaalde zoekopdracht, hypothetisch gezien, 80 procent van de mensen op resultaat nr. 2 klikt en slechts 10 procent op resultaat nr. 1, komen we na een tijdje tot de conclusie dat resultaat nr. 2 waarschijnlijk het resultaat is dat de mensen willen. Dus veranderen we het.
Getuigenissen van Sergey Brin en Eric Schmidt bevestigen dat klikgegevens belangrijk zijn voor vele doeleinden, waaronder vooral het geven van “feedback” over de vraag of de zoekalgoritmen van Google de gebruikers resultaten van hoge kwaliteit bieden.”
Een paar jaar geleden voerde Rand Fishkin van Moz een CTR-case study uit die zijn site in minder dan 3 uur van #7 naar #1 bracht door kliks naar zijn organische zoekresultaten te sturen. Dit waren echte mensen, die echte klikken maakten. Dit was de eerste echte aanwijzing dat click through rate (CTR) een factor was die organische resultaten in de SERP’s sterk kon beïnvloeden.
Hier zijn enkele andere gepubliceerde artikelen om te overwegen:
Search Engine Journal:
Google’s Top Search Ranking Factors of 2016, According to Searchmetrics Study
WordStream:
Waarom je organische CTR’s MOET verhogen (en hoe je het doet)
Moz:
The Impact of Queries, Long and Short Clicks, and Click Through Rate on Google’s Rankings – Whiteboard Friday
Naast het kopen van websiteverkeer zijn er een aantal andere dingen die u zelf kunt doen om uw organische CTR te verhogen en uw SEO te verbeteren. Het optimaliseren van uw titel- en metatags. Het optimaliseren van uw on-page content om de betrokkenheid te vergroten. Het optimaliseren van uw site structuur, om ervoor te zorgen dat elke pagina is afgestemd op specifieke (en, idealiter, long-tail) zoekwoorden. En natuurlijk een miljoen andere dingen die u kunt doen vanuit een SEO-perspectief die buiten het bestek van deze FAQ’s vallen.
Onze concurrenten gebruiken bots en geautomatiseerde programma’s om Google zoekopdrachten en klikken te simuleren.
SerpClix is de enige dienst die echte menselijke bezoekers stuurt om op uw zoekwoorden te zoeken en uw website te bezoeken. We hebben een pool van meer dan 100.000 clickers die we individueel betalen om uw klikopdrachten uit te voeren. Er is geen enkele andere dienst die dit geweldige en complexe crowd-sourced systeem aanbiedt.
SerpClix gebruikt echte menselijke clickers omdat nep geautomatiseerde of robotische kliks NIET WERKEN. Publieke proxies zijn altijd detecteerbaar door Google. Private proxies hebben niet genoeg willekeurige IP adressen. PhantomJS en andere populaire headless browsers laten voetafdrukken achter die zeer moeilijk te bedekken zijn.
Google is de grootste expert ter wereld in het detecteren van robotverkeer. Hun hele reclamewereld hangt af van de mogelijkheid om menselijke bezoekers te onderscheiden van bots.
In feite beheert Google de populairste dienst om robotverkeer te voorkomen, reCAPTCHA:
reCAPTCHA beschermt uw website tegen fraude en misbruik.
Als u ooit een van die kleine “Ik ben geen robot”-vakjes bent tegengekomen, hebt u kennisgemaakt met het anti-robotplatform van Google. En de nieuwere versies van reCAPTCHA werken achter de schermen en hebben het selectievakje niet eens nodig om te weten of u een robot bent of niet.
Helaas zijn echte mensen duurder dan robots, en SerpClix is duurder dan nep bot verkeer. Maar – zoals met zoveel dingen – je krijgt waar je voor betaalt!
Gooi alstublieft niet uw geld weg of, erger nog, laat uw site niet bestraft worden door het kopen van nepbotverkeer van andere diensten. Laat SerpClix’s leger van echte menselijke klikkers doelgericht verkeer naar uw website sturen, uw organische CTR verhogen en uw SEO rankings verbeteren.